Selecteer een pagina

FAQ

Wat als mijn tegoed op is?
Niks aan de hand! Je kan gewoon blijven Bestellen alleen als je te goed op is moet je afrekenen via Ideal.

Kan ik ook later komen dan de tijd die ik heb gereserveerd?
Dat kan maar de eindtijd van je reservering wijzigt niet. Het kan dus zijn dat jouw tafel na jouw eindtijd door een ander is gereserveerd.

Wat gebeurt er met eventueel tegoed dat over is? 
Dit komt na het einde van je reservering te vervallen.

Mag ik met meer dan 4 mensen aan één tafel zitten?
Dit mag alleen waneer alle personen aan tafel lid zijn van hetzelfde huishouden.

Ik heb per ongeluk voor de verkeerde datum gereserveerd, wat nu?
Omboeken gaat via onze ticket partner Eventix. Dit werkt als volgt:
Koop de tickets die je had willen kopen. Stuur de bevestigingsmail van de nieuwe en oude aankoop naar tickets@eventix.nl
Zodra de nieuwe order correct is, zal Eventix het geld van de ‘foute’ order terug storten.

Ik wil graag langer reserveren dan de standaard 2 uur kan dat?
Wil je langer dan de standaard 2 uur reserveren dan kan je gewoon nog een tijdslot reserveren!
Een standaard tijdslot is 2 uur, tussen ieder tijdslot houden wij een half uur speling.
Dit betekent dat je om hetzelfde tafeltje te kunnen reserveren, je het tijdslot moet
kiezen dat 2,5 uur later begint dan de starttijd van jouw eerste tijdslot.
Dat extra half uur tussen de tijdsloten mag je gewoon blijven zitten en kost je niets.